lördagsmorgnar



jag älskar lördagsmorgnar, när man inte varit ute och kan ta sin frulle och må bra. anyway, frågan e varför ska ja vakna till gnarles barkleys "crazy"? haha rätt sjukt. så jag tar mitt ingefärate, slå på datorn och tittar ut lite genom mitt fönster (mitt lilla databord är placerad i vardagsrummet mellan två fönster så jag alltid kan vila ögonen på något) bländas smått av solen och smått av tanten. tanten, ja tanten, hon är... hon är - precis som jag. bor i min trappuppgång och har redan varit på bageriet för att köpa en liten lördagsbakelse. iförd i en ljusgrå trenchcoat, mörkblå vadlångklänning som snor åt midjan, vitt hår med två spännen på sidorna. ja hon e smått fantastisk och jag tror jag blir en bra tant. haha. märkligt, men ja jag tror faktiskt det. för att vara ännu mer tantig nu har jag äntligen hittat den perfekta rostapeten! so happy. nu måste ja ner till stadsmissionen och hämta mitt nyfyndade runda gustavianska köksbord (200 pix - helt bananas!)

image31

puss kram o det blir bättre snart...

Kommentarer
Postat av: Ingehelena

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2010-01-21 @ 14:14:13
URL: http://ingehelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0