åt hon hela?

lagade precis kronärtskocka. det gick så där! hade indiskt smör till också. fråga mig inte hur man gör det! det hela var gott, men jag skulle kanske kunnat väntat 20 till så att kronärtskockan var lite mer klar. men räkorna o ruccolan kompenserade det hela.

igår var en märklig kväll. efter min o sandras japanska middag skulle vi bara förbi hennes föräldrar och hämta en champagne. bang! så har taxen milla käkat hela chokladkakan. livet stod på linan. så ja det var bara för oss att ta oss till djurakuten. det hela gick bra. milla lever! vidare till jocke o mer vin  och massa bubbel. babbel. och babbel.  köpte tidningen plaza på vägen hem. man fick "den svarta dahlian". menar film alltid trevligt! sånn sucker för sånna här saker. hiih.

gillar att jag går baklänges. fredagen var alldeles galet kul. emma och erik hade glögg. orolig för parkväll. blev kvällen så otippat rolig som den bara kan bli när man e med stans skönaste. brottning, limbo, mumsigheter, allsång och dans fram till 5 på morgonen. hehe säg till om du vill ha revansch poffa!

sen var jag förbi beckmans julmarknad. bäst av alla var jonnas illustrationer! så himla duktig.

image312

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0