lalala?


hur sexigt är inte det här? om denna varelse skulle passera mig skulle jag inte kunna slita ögonen ifrån henne. she's so hot! jag tänker mig den och sen en vit krokodilkuvert-väska med guldemblem - blev det helt overkligt? får väl skissa på en eller hitta, stort tvivel. har ju mina svarta byxor, och solhatt (passar in) så kanske kan koka ihop något. dock älskar jag den här ljusa dolce vita/dallas/charlie's angels-stilen som man kan ha till vardags. svart känns för mycket kvällsoutfit... marinblått vore som en dröm med vitt linne... någon? lalala?

image35

Kommentarer
Postat av: hannah

nathalie! hej!

2007-05-12 @ 18:23:22
URL: http://hannahbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0