Minns ni misteln?

image279
Drottningholmsvägen.

- TITTA, så fint. PUPPY. På vägen upp till Emma på Kungsholmen igår hitta jag denna fina. FINT!! Sprall, sprall. Rötjut. Klockan rullar mot tolv. En missoni sjal rikare. Emma HUR visste du? Bäst. Bäst. Tack. Kommer upp inom kort. Sällskap av Karolina och Emma. Bullen till söder. Julfest på Hornsgatan 62. Camel toe. Rött. Haha. Eget företag. Mistelkyss. V. Kattis och Sandras storebröder. Ambassadeur. Seven Kungsgatan. SAY WHAT? Bulle. Var det bara jag som hade klackar igår? Jäkla hets (från min sida??). Village. Georg. Var kom du ifrån? Fantastiskt. That's the new hang-out. Bugg. Berns källare. NEJ! Var e min damer? Taxi 7 meter. Saknar yrvädret. Seven Dramaten. Nämen! Pizza. Jag vill ha Karros veg. Amaziiiing! Följa med Karolina & Georg. Libaneiskt. Catering. Pepparkakor. Ädelost. Lindquist CHOKLADTÅRTA. Jag, soffan, filt. Natt. 9.00. Kvinnlig taxichaufför. Tipsar soppköket. Min säng.

Hard Rock Café. Linda & Daniel. Lägenhet? Ahhh.. Kallt. Vasaparken. Karolina. Promenad. Västermalmsgallerian. Mamma. DRÖMMEN! Jag drömde i natt att jag fick låna mammas Roxanne under tiden hon är Indien. Mamma drömde att en tjej tog hennes Mulberry i natt. Va va?? Ni hajar? Telepatiii. COOLT. Ny YSL Everlong och Golden Gloss. Tack älskade Mamma. Katitzi. Ett par Lashy klackar rikare. Jag tackar. Grandpa... Bror kommer att bli glad i jul. Nejlikor. Julstämning. Laktristeet. Love.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Vild helg? Jag hade det asbra på Sweden Rock-Kickoffen. Ok, det var hyffsat värdelösa band som presenterades, men oj vad roligt jag hade.

2007-11-26 @ 07:58:19
URL: http://ungman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0