jag saknar

new york. igår var det image249london. nästa nice. jag sitter just nu på non solo med mitt te och min darling. för en liten stund sen (eller var det en halvtimme?) kom trisse kom förbi. han hade fixat ny mobil. på företaget. jag gillar. på företaget. på på på företaget. tänkte att det skulle bli mitt case med. kanske trådlöst också? för vem vet det kanske är läge för mig med dessa behövligheter? framför allt om jag ska bygga på deras hemsida. ja det stämmer. ni hörde rätt! jag har fått jobb. woobiliiidoo! inte vilket som helst. vd assistent. och det är helt galet. heelt galet. för det är egentligen inget vanligt assistent-jobb. utan jag kommer snart att axla marknads- och säljchefens roll. hon slutar den 17 oktober. ni kan ju sätta ihop ett och ett. jag finner inget ord. men inte ropa hej. inte innan jag faktiskt vet hur jag kommer att trivas och utvecklas där. bara gått en vecka. deltid. de vill ha mig på heltid. ihiii.. .plugget? inte en underdrift när jag säger att det ligger lite i farozonen. men säg inget! tenta imorgon. jag sitter och myser med datorn... ni som inte har något bättre för er förutom läsa här (whiii) borde bege er ut till haga. tog tidigare en annan pause där. promenad, i mina nya fotavgjutna skoinlägg - herregud hur tant får man bli? vackert. alldeles lagom kallt, friskt och färgerna, det stilla vattnet gjorde mig smått kär. hösten. äntligen här. just det såg en galet stor fågel. det kanske var en stork? den satt uppe i ett sånt där läskigt högt dött kråkträd. skulle behöva lite hjälp här. sandra kan jag få låna din kamera en vecka? den hade liksom sitt revir. med all respekt. det här är mitt. det där är ditt. här kommer ingen förbi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0