Rivieradröm

hoho är inte livet bra underbart?!? i love it. idag är det en sån där alldeles underbart fantastisk myshöstdag och jag vill bara springa ut i höstburret. låta regnet dansa på mina gummistövlar och kittla mitt osminkade nylle för att vidare låta håret under luvan bli busigt blött. sedan fortsätter jag min tripp ner mot stan genom att skutta runt i mina svarta tights och leeee helt förbrilt mycket. och vem vet? kanske stannar jag vid en vattenpöl och plumsar lite... bara skratta. skratta. SKRATTA.

förresten hur fint är inte det här? vit stilren Rivieradröm med bohemiskt inslag. och titta hur de svalkande silhuetterna talar. hår, färgskala, kroppsspråk, make, attityd, känsla. det hela är förföriskt komplett.

this is preen.

image233
style.com



Kommentarer
Postat av: Lavranshanne

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-07-22 @ 10:28:26
URL: http://lavranshanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0