tandläkaren

Idag var jag hos tandläkaren. Mina tänder ilar något för taskigt. När jag äter, dricker, dricker varmt, dricker kallt - ja praktiskt taget hela tiden. Det är verkligen den obehagligaste känslan. Framför allt när man ALDRIG har upplevt den förut. Hur som helst kom jag dit och de hittade ett nytt hål längst bak i ena visdomstanden. Ah lycka till att komma åt den. Undrar just hur det hade gått för Emma om det istället hade varit hon som låg där, i min stol, med sin lilla minimun. Det var vandalisering på hög nivå förstår ni. När jag sedan säger att det inte är där det ilar tittar de på en gammal lagning. River upp den och gör om. Bara så där - Eh voilà! Bedövad från munnen ända upp till ögat. Mmm.. Självklart ska människor vara jättefrågeglada och fråga mig om gator, tentor och massa nonsens på vägen hem. Kan ju för tusan knappt prata! Vill nu mest bara krypa ner i min underbara Marc Jacobs t-shirt, som söta Sandra plockat med sig hem från New York. Thanx! Förresten det var de värsta klippen på mig ever. puss!


image248


Kommentarer
Postat av: sandra

haha det var ju för du var så otroligt konstig. det där visksamtalet med hannah pågick hur länge som helst och hon ser sjukt förvirrad ut!
hoppas du kan göra nåt roligt med tröjan!
puss.

2007-09-25 @ 16:09:02
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Joakim


Fint att se dig i lördags jag har planer för en riktigt stor-middag snart! Puss

2007-09-25 @ 19:26:24
URL: http://www.somen.blogg.se
Postat av: Mikael

Ajajaj... Hatar tandläkaren och det är aldrig kul att gå dit i onödan.

2007-09-26 @ 21:53:50
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Uilleso

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2008-02-11 @ 14:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0