indian woman

image825

Hej min vänner,
klänningarna (den blå och den gröna) är bägge från Indien.
Min mamma blev tokfrälst och vad är inte Indien mer känt för
än dess underbara tyger. Bland sjalar, klänningar, väskor,
yoga-mattor och you name it blev dessa mina favortier.
Detaljerna är tyvärr mestadels second hand, men här får ni
en närmare glimt. Enjoy!
1.2.3.4.


1. Skor - Van Cleef (Mammas gamla)
2. Armband - Antikt. Ring - Dyrberg/Kern
3. Halsband - Stadsmissionen
4. Halsband - Stadsmissionen

image832
Nu ska jag skriva om jämställdhet. Wohho!

Kommentarer
Postat av: Elin

åh himmel så fin du e.. ja visst e dom underbara mina killar :)

2008-04-22 @ 18:08:09
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Micke

Indien verkar vara fint. Minns då din mamma kom med ett gäng sjalar på kneget. Synd jag va utfattig.

2008-04-22 @ 19:25:09
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Anonym

elin - du skämmer ju bort mig. tack du söta.

micke - aha! kanske har hon några kvar vem vet!

2008-04-22 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0