önskelistan.

Agent Provacateur-set


Jag önskar mig denna lovely Gangster.
Samt en svart korsett, som hänger ovan i butiken.

Resväska

Grainspace

För snart ska jag flytta.
Kanske denna?
Eller en rund Prada?
Den måste vara superlätt, snygg och gå att rulla på alla håll, utan att behöva böja sig.

Kamera

Wolfgangfoto

En systemdigital önskas fortfarande.
Canon EOS 450D Silver + 18-55mm Lens Kit?
Jag vill ta fina, fina bilder i vår.

Armbandet


Hermès.
Ett smalt oranget, fast med guld inte silver.
Det här på andra handleden kanske? Galet fint.

Klänningen


Hevré Léger.
Jag får just nu bara inte gå in på Mrs H.
De är galna att ha sånna snygga skapelser.
Tusan vad rik jag ska bli.

Datafodral
Ett galet hett, kanske krocko och lack?
Mitt rosa gick precis sönder.
Nu är jag sugen på svart, mörkgrönt, vinrött.
Man måste ju våra en.

Resväsketag med ingraverat N


alistairhall

En ljus tag i nappaskinn med min bokstav, från Louis Vuitton.
Den har alltid varit snygg och kommer alltid att vara det.
Ännu finare om den fanns i ljusrosa.

Det var allt.
puss.

Translation: This is what I wish for Christmas.





Kommentarer
Postat av: cecilia

helt underbar tagar!

2008-12-23 @ 09:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0