Elle-galan

image421

Oj vad roligt vi hade det igår. Efter ett snabbt glas var mina och Johannas steg till taxin med
destination Grand Hôtel mer eller mindre svävande. Utan några som helst förväntningar
eller överdrifter var Elle-galan kanske den fnittrigaste, galnaste, underbaraste kvällen på
länge. Ja ni vet en sådan som man aldrig vill ska sluta, aldrig. Allt var som en magnifik
bal på slottet i discoversion. Ju senare det blev desto mer kändes det som vi befann oss
i Alice i Underlandets labyrint, ja ni vet den där i slutet, fast utan skräck bara fylld av nya
dold busiga äventyr - rum efter rum, människor efter människor, händelse efter händelse.
Vid två-tiden valsade vi vidare till Berns källare för att fortsätta kvällen i samma anda. Mer
skumpa. Och en Karin. Och en Emma rikare. Dimmigt. Skratt. Mera skratt. Vi fortsatte till
Spy bar. Mera glada miner och skumpa. God damn, jag har världens underbaraste vänner!

image422
Elsa & Jag innan stormen...

image423

image424
Jag & Sandy

image425
Freja & Jag

image426
Whiwhi..

image428
Elsa fyllde år!

image437
Freja i sin underbara Jojo och Malou & Sandy i sin Anna Sui.

image430
iihhii..

image429
Sandra & Annika

image443
och ja vi hade jätteroligt.

image450
Johanna & jag posing

image433
Roland & Freja

image449
Tobias & Jojo

image448
The babes

image445

image444
Karin dök upp

image446image447
Jag i min Reiss och Johanna i sin Ludic. The end.

Kommentarer
Postat av: Elin

hi hi.... åh herre guud :)

2008-02-03 @ 16:03:40
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Micke

Herrejösses vad det blåste igår/natt. Tyckte synd om en del tjejer som fixat och donat med håret och så poff, är allt förstört. Eller tycker jag synd om dem? Nej, jag garvade.

Själv så hade man bara lite pulver i håret och då är det lätt. Hårspray är också bra,

2008-02-03 @ 16:15:33
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: nathalie

elin - haha

micke - lite roligt är det! tom ja skrattade

2008-02-03 @ 16:34:03
Postat av: annika

oh så trevligt det ser ut, snygg du var :) ja, bäst att hålla sig inomhus, det är för äckligt ute!!

2008-02-03 @ 17:31:04
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: nathalie

annika - thanx!

2008-02-04 @ 13:16:01
Postat av: Nadja

Så roligt det ser ut!:D

2008-02-05 @ 11:54:54
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0