FEVRIER.

Tänka sig för att det faktiskt bara är februari. Det kan man inte tro.
Framför allt inte när jag igår var ute och sprang i Hagaparken,
utan att vilja hem. Benen bara flög framför mig. När jag sprungit
mitt varv var jag inte ett dug sugen på att sluta springa så jag
fortsatte en halvtimme till. Helt crazy. Ännu stördare är att det
här är vår vinter. All fine by me. För att bli ännu mer sugen på
våren och glatt humör har jag snart betat av en helvetes vecka
med typ fyra tentor och Gud vet vad. Och bara en sån sak att jag
har den finaste kalendern i min hall gör mig lycklig. Just nu också
med min favorit.

Tata!

Isabelli Fontana by Mario Sorrenti for calendrier Vogue 2008
fevrier


Vad händer mer idag då? Jo, jag tror minst bestämt att en liten kyckling fyller år!
Grattis min lilla karamell.
Du e ju så fin!

Jag har också på mig armbandet, dagen till ära!
image667
FRIDA 24°°

PUSS

Kommentarer
Postat av: annika

än så länge läser jag bara mönsterkonstruktion med linda koelman.. jag ska läsa sömnad också, men den har inte börjar än. shit jag är helt slut nu efter alla små inprovningar och millimeterstreck haha. men jag antar att man vänjer sig :D

2008-02-22 @ 17:20:09
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: nathalie

annika - god jag vet!! vänta bara till proven! men linda e soft, hälsa henne från mig

2008-02-22 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0