do you dig this?

så där nu sätter vi igång! inga konstigheter. let's paint! kristian aadnevik är hett. bara att inse. jag vet inte om det är hans skapelser som väcker  mina rivieran-drömmar till liv igen så här i januari eller för att verkligheten inte känns lika frasig som dessa spröda kjolars flax just för tillfället, då tentanångesten hänger tungt över en. wouldn't know. couldn't know. don't wanna know. coulda woulda shoulda! ahh... just det saknar mina älsklingar! till helgen då jäklar! och denna som inte ens är slut. OMG! här lever man i nuet. verkligen. och karro jag har en big fråga och det är varför har ni hyrt ut er lägenhet ??? vi ska ju till cannes filmfestival. måste ju keep up the good spirit we left there! lot's of love darlings.

do you digg this or what?
image394


















image395

"hate it or love it the underdogs' on top
and i'm gon' shine, homey until my heart stop.
go head and envy me, i'm a soul hip-hop queen
and i ain't goin' nowhere but you already know me."


Kommentarer
Postat av: UriahHeep

Det är snart fredag igen. Denna fredag ska jag väl sitta vid Zinkensdamm med min polare David och snacka dynga. Brukar bli asroligt.

Angående kläderna tycker jag den näst längst till höger är ruggigt het. Tänk om man fick se en ung dam med den på sig... Mumma ;)

2008-01-14 @ 07:53:17
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: nathalie

haha. ja men den e fanstisk. åk till cannes filmfestival i maj då du!

2008-01-15 @ 16:44:59
Postat av: Micke

Hahaha... Ja, om jag hade tid och pengar skulle jag väl dit. Tyvärr saknar jag båda sakerna.

2008-01-15 @ 19:04:26
URL: http://ungman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0