Hahaha

Det här är jätteroligt! Jätteroligt! Ludde skrev på sin blogg om de
vanligaste, skummaste och mest önskvärda namn på sin blogg.
Titta vad roligt. Jag ramlar av stolen! Stolen. Haha. Underbart!
(Jag är nath och nati).

Anonym nath sa...

jag gifter mig med en frankenstein, tror det skulle passa mig. hej, nathalie frankenstein här och jag vill bara säga att.. hahaha love it

den 24 januari 2008 15:55

Anonym Gunnel sa...

Nathalie - Jag tycker du passar bättre som en lindgren.

den 25 januari 2008 13:17

Anonym nati sa...

haha what? haha jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha. du fick mig att skratta framför datorn nu:)

2008-01-27 @ 19:47:01
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: nathalie

haha fenomenalt!

2008-01-27 @ 23:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0