MY MONOPOLY

först vill jag bara reda ut några saker.
1. jag bantar inte. thinnoviation står för den nya macbook air, som jag desperat vill ha. surprise!
2. jag åt godis igår. nu har jag avverkat min 2 ggr/månaden godisdagar. damn!

jaha okej. nu låter det som jag tänker på vikten min. screw that! jag är sockerberende. om ni inte visste det? jag är lika knas som värsta alkoholisten/narkomanen. anyway nu sitter jag med en stor skål hallon framför mig. "hallon är bra nathalie, du kan äta hur mycket du vill av det och blåbär." jaha? roligt. det kan jag väl av godis med? fast du blir störd av godis. okej då. men det finns tillfällen. tillfällen som nu. då det bara behövs och inga ord därtill. alltså denna tentastress får mig alltid att bli smått psykotisk. jag hamnar i en slags dvala, som är en blandning bestående av tortyr kontra lyx. mysigast var kanske i morse när jag vid halvelvatiden blev väckt av mobilen. där på andra sidan fanns en väldigt söt röst som var på väg upp mot alperna. när samtalet avslutats kunde jag med mycket gott samvete ligga kvar och dra mig utan att behöva känna mig stressad. men sen när jag väl är igång med dagen blommar de mest sjuka måsten upp och helt plötsligt börjar jag ta mig friheten och flyter iväg. här är lite sysslor jag tagit mig friheten att göra utöver plugg.

monopol. fantastiskt roligt. finns att ladda ner här på apple. (jag är dojjan om ni undrar).
image401


om inte är samma fan som jag av sällskapsspel kan man ju alltid leta efter den rätta.
efter 8 enkla frågor trocklade facebook fram prins william åt mig. se så stiligt!
image402

om man redan bloggat runt i detta hav av dittan och dattan kan man ju alltid nöja sig med ett sött läppbalsam. endast 85 kr.

image403

eller shoppa lite personliga halsbrickorslimecase à 315 pix.

image404

eller se hur många ord i minuten du kan skriva. jag fick 300 nått. testa.

och slutligen när kortet inte fungerar på ica, kan man alltid gå hem och bli lite extra glad när man ser att ytterligare en inbjudan letat sig hem till en. reflections modevecka på stockholms modecenter. såg aldrig hur de byggt om förra året så det blir skoj.
image400

Kommentarer
Postat av: Micke

Den där brickan såg spännande ut. Kan man få skriva vad som helst?

2008-01-17 @ 07:46:22
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Prinsipesan

Tävling pågår....

2008-01-17 @ 14:48:06
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: sandra

jag är alltid strykjärnet.

2008-01-17 @ 15:21:56
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: Micke

Fan, då ska jag skriva en med texten URIAH HEEP

2008-01-17 @ 16:41:38
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: nathalie

Prinsipesan-godistävlingen? livsfarligt
sandra- haha just det!
micke- do it!

2008-01-17 @ 19:00:20
Postat av: Självaste Pesan

nej nje... du tävlar om valfritt kyss johanna smycke ;)

2008-01-17 @ 19:03:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Blogward

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-11-06 @ 10:22:15
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0