Det ska vara Blåkulla och skotsrutigt.

I höst ska jag gå klädd som en häxa från Blåkulla i skotsrutigt, dåva toner och sot under ögonen.
Rutiga strumpbyxor är definitivt det hetsaste jag vet nu.
D&G:s höstrapport är min favorit.
Jag bara älskar det!
Nästan så att jag vill ha en sval höst här och nu, trots att jag åker på semester i helgen.
Check it out.



Bringing sexy legs...

style.com

Just det glömt bort att berätta att ni måste kika in på whatsupsthlm.se där jag skriver på modedelen.
En ny sajt om modehändelser att se och göra i Stockholm.
Lite som guide. Toppen va?
Mitt senaste inlägg avslöjar att Luellas höst/vinterkollektion 2008 finns på Urban Outfitters i Stockholm.
Här kommer lite smygglimtar.
Även hon har tagit sin inspiration från häxorna på Blåkulla och skotsrutigt.
Mjau!


Crazy väska

Fina nyckelringar

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Hugosolveig

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-09-18 @ 08:40:13
URL: http://hugosolveig.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Älskar klänningen på bild nummer 2. Sjukt snygg!

2008-09-18 @ 08:47:09
URL: http://charlotte3.blogg.se/
Postat av: nathalie

hugosolveig - thanx!



charlotte - oh yes, ja kan dö lite smått av den!

2008-09-18 @ 18:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0