en orange dröm

Hej alla foxy!

Jag är kär i Katie Holmes.
Själv har man hår som man spar och spar och spar.
Fast ibland får jag bara lusten att ta kökssaxen.
Ni kanske minns detta look-a-like-inlägget? Nu är jag långt ifrån lik denna kvinna.
Förutom Katies kontrakt med Armani gjorde hon just en stilig entré på Met's Costume Institute Gala.
Iförd Giorgio Armani vintage dress (får mig alltid att tänka på dig Kattis!) och ny kaluffs.
Stassen påminner lite om denna Chanel och hon ser nästa lite Cleopatra eller eller vava?


Foton: Getty Images.

Ikväll blir det rock'n'roll.
Mjau!


Kommentarer
Postat av: leia

vill du följa med på Liselott Westerlunds visning under sthlm fashion week. Visningen är imorgon kl 15.00!!!

Jag har en biljett över och letar sällskap.



kramar maja/leia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0