sweet milk chocolate

idag läser jag detta: A Weighty Issue.
modellen Coco Rocha säger bland annat:

"The pressure to be thin in this business is unbearable.
People would say to me, 'We don't want you to be anorexic.
We just want you to look it.''"

sweet milk chocolate.
det är precis vad jag vill ha en dag som denna.
på fredagar har vi fredagsgodis.
det är ju toppen en dag som denna om det inte vore för att godisskålen är redan lensad av traidingen...
börsen är lagom stillsam idag.
så nu sitter jag här fast jag inte får.
hur var gårdagens kväll då?
nice. nice. nice.

mina två första jobbfester.
en här ute på terrassen med vy över kungsträdgården och en ute på josefina.
vad upptäckte jag då?
jo, att det är ett kul gäng jag arbetar med.
fast inte så otippat är bankfolk en anings stela.
tur nog inte mina.
heller skoj än jobb, vilket var befriande.
maten, drycken var splendido och vet ni vad det bästa va?
kan ni inte gissa liiite då?
pretty please!
jo tre små efterrätter i överflöd.
chokladtårta.
rabarber med vaniljsås.
crèam brûlé.

till min positiva överaskning i morse kl:7.00 kom jag på att jag hade sovmorgon till 9.
det var alltså bara att klicka på snoooze.
åhhåhåå...
nu börjar de skrika bakom mig.
tror jag ska bli aktiv igen!

kvällsklänning?
00110m.jpg
style.com
Elie Saab spring 2006 couture,
favorit efter Diane von Furstenberg på klänningar.

smack bom bang puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja viist e den och skivan är lika bra... har haft den på repeat hela dagen :) Jo då allt e bara fiiint :) Härligt att du har dte bra :)

2008-06-13 @ 16:18:29
URL: http://prinsipesans.blogg.se/
Postat av: ina

jag vill också ha godis på fredagar!

2008-06-13 @ 17:13:38
URL: http://winterbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

ina - det är livsfarligt!

2008-06-16 @ 13:43:48
Postat av: Anonym

nola, hej raring! har du börjat på nytt jobb? wiho! hur går det? jag är helt ledig idag. går runt hemma och gör mest ingenting. fast.. jag budade nyss hem ett par skor från tradera. sånt gör jag när jag är ledig. synd att du missade visningen. hurrade dock inte för allt, men det var några stycken som jag hurrade desto mer för. hur mår du?

2008-06-16 @ 15:50:47
Postat av: Sassy

Gud, vilken underbar klänning!

2008-06-17 @ 08:07:20
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0