CHARLIE'S ANGELS

CHARLIE'S ANGELS
Karin & jag starring: Kris Munroe & Kelly Garrett

Igår hade Carro inflyttningsdrink med Charlie's Angels-tema. Mycket riktigt följde vi temat tillskillnad från andra. Väl där blev det härligt blaskiga cocktails med alldeles för mycket frukt i charmanta plastglas. Till Carro hade jag bränt en skiva kvällen till ära. Den slängdes direkt på och vips så var 70-tals andan där. Underbart! Jag och Karin var då inte sena på att hugga in på snittarna och vår favorit: "Brie med päron". Did we eat it all? Jag tror det, haha. Eller inte Brie-osten då. Efter lite härliga moves, upp-peppad stämning och överfull lägenhet bar det av mot riche. Vakterna blev alldeles till sig och lyckosamt nog hann vår nyblivna singelväninna tajma oss. Medan trion: jag, Karin och Karolina dansade in i våra 70's braxor fick Freja do her 50's. Hon hade för övrigt en alldeles fabulös outfit med midjehög pennkjol, blus, minikofta, Marc Jacobs-väska och pälsöronpuffar. Allt i knallgult, rött och beiget (hoppas det fastnade på någons kamera så ni kan få se). Anyway där inne träffade vi alla bl a Sandra & Ludde, Johanna & CO, Sebbe, Fredrik, Jocke, Emma, Poffa & hela Älgö.. haha och massa massa fler. Dekadensen hade precis börjat då det snart var dags för mer. Berns och en Carro & Bea sammanstrålade. Åh hihi jag fick en present från Bea som kom från Erika - prickig partyhatt. Snacka om superkalas! Väntar otåligt på bilderna från igår. So stay tuned. Så länge bjuder jag på lite inspiration från Charlie's Angels intro:



Kommentarer
Postat av: Emma!

Åh! Det låter ju som en hellyckad kväll!

Jag åker till Stockholm den 17 April, jag och en kompis ska se Håkan på Arenan, så vi tar oss en långweekend i vackra staden.

2008-03-15 @ 22:03:39
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Elin

ja jag älskar ju svart.. men.. mammas ord är min lag. INTE SVART PÅ BRÖLLOP! Så det blev den gröna fast ja ville ha den svarta :)

2008-03-16 @ 11:09:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Micke

Bra bild. Kan lova att jag inte kände mig lika tuff och ball igår.

2008-03-16 @ 17:38:30
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Schnyggobrudar!

2008-03-16 @ 18:34:47
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: nathalie

emma - det var den och bilder kommer snart! långhelg i sthlm e aldrig fel!

elin - menade svarta strumpbyxor

micke - tack

kajsa - vi försöker iaf

2008-03-16 @ 23:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0