Jag dansar i neon

Jag älskar mitt lilla H&M-fynd. Det är svart, rosa, grönt, blått
och turkost beroende på vinkel och reflektion. Jättekul och
piffar så upp ens vardag. Ja, jag tror t o m att man blir en
gladare människa av det. Jag tycker det känns fruktansvärt
kul med lite 90-tals era från mellanstadiet. Skön space på
det hela. Har som ni förstår kommit in i en hispig neonvecka
efter förra veckans inköp. Allt känns bara så fasligt härligt
och kul så länge det innehåller neon, gärna i kombination
med svart. Ikväll spelar Montauk på O-baren kl: 22.00 så vi
kanske ses där!

Mitt heta tips från 59.50 kr:
image721
lite rosa
image722
lite blått, grönt, turkost.

puss.

Kommentarer
Postat av: annika

åh så fint det var!! haha ja idag började vi med grundkjolen. det är ju inte det vackraste måste jag säga, men det ska npg gå bra det hah. vi var bara fem elever, så jag kommer nog lära mig mycket. men gud maskinerna är galna ju. fantastiska, men galna! hah. skola, vad pluggar du? :)

2008-03-05 @ 17:52:16
URL: http://werewolf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0