My name is Nola

  Common first names for surname Willebrand:

Nathalie Willebrand
Nola Willebrand
Paula Willebrand

Jag gillar mitt namn. Jag tycker det är viktigt att man tycker om sitt namn. Om inte tycker jag att man bör ändra det till något man älskar. Det kanske inte så ofta man reflekterar över vad man faktiskt heter och vad det ger för avtryck. Men här om dagen fick en tjej i min klass min mailadress. Och hon bara : "Shit, vilket coolt namn!" Jag fann det hela härligt. Ja, men ja jag kanske har ett coolt namn? Givetvis började jag undrar hur många som heter som jag. Jag vet att det typ bara är jag som heter som jag. Men efter lite research enligt ovan finns det fler. Eller är det bara vi tre i världen? Högst möjlig teori. Men jag måste säga att Nola klingar rätt bra i mina öron också. Lite ballare än mitt kanske?

- Hi my name is Willebrand. Nola Willebrand.


Ah jag gillar! Eller vad säger ni? Nola, Nola, Nola. Nåla. Haha..

Titta vad jag hitta i JIMMY CHOO casa:
JC3
jimmychoo.com
coolbuddy.com

1. MIA
Shiny leather and suede £ 795,00
2. ANNA
Suede and watersnake £ 550,00
3. CECILE
Woven leather and suede £ 795,00
Crystal snake chain £ 1 595,00

Så nu får vi se, kanske ett namnbyte? Eller en plånbok fylld med femsiffriga pundsedlar? Eller jag är liksom lite trött på min layout här. Jag känner mig oerhört låst i detta bloggformat. Vill omforma det på ett helt nytt magiskt vis med härliga kreationer uppblandat med mitt egna och datorns tekniker. Har till och med skissat fram hur jag vill att den lilla sida ska se ut. Kan säga att flashanimation är att tänka på grande! En dag blir den verklighet. Så tjusigt det kommer att bli då. En riktig sagovärld. Så farväl mina vänner nu ska jag läsa min fashion. Oj nu damp ELLE ner. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Elin

åh det låter smaskigt :)

2008-03-10 @ 12:44:27
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: annika

nola. aa. noooooola. haha nåla ja. jag tycker om spännande namn, annorlunda namn. namn som kan berätta något. men däremot vet jag inte hur mycket jag tycker att namnet påverkar ens personlighet. jag heter annika, inte så spännande namn. men jag är. haha. :P om jag får en flicka någongång ska hon heta chloé tror jag.

det är nog viktigt att tycka om sitt namn ja. man tycker om sig själv lite mer då.

2008-03-11 @ 00:29:16
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: nathalie

elin - det ÄR smaskigt

annika - namn och personlighet, kan nog vara både och. dels hur vi själva uppfattar det. dels hur andra uppfattar det. genom tidigare erfarenheter av personer med namnet etc
på så vis tror jag vi formar oss själva och andra formar oss. medvetet eller omedvetet. intressant om inte annat eller bara en tom teori. vad vet jag! men visst är Nola lite spännnade namn (och se där där har vi redan gjort en bedömning), så vi får se vad det blir!

2008-03-11 @ 14:28:25
Postat av: Olafsigrid

Thanks for the info!

2008-08-29 @ 12:58:53
URL: http://olafsigrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0