Natalie Portman VS Nathalie Willebrand

Jag har alltid avunnat Natalie Portman. Framför allt hennes skönhet. Hon är bedårande, som ett majestätiskt rådjur. Stilren beauty, men ändå inte för vardaglig look. Henne skulle man bli vän med. Låter jag ytlig? Men jag kan inte råför det! Jag har "a thing" för vackra ansikten. Det kan man klart se på valen hemma hos mig. Tavlor, tidningsutryck och mina skisser består ofta bara kvinnliga ansikten eller helfigur. Ansikten och skönhet är intressanta saker. Det mycket som kan läsas där. Framför allt i ögonens glans. Det speglar allt. På fem sekunder bara utefter ögonen kan sanningen komma fram trots kontradiktoriska (heter det så?) ansiktsuttryck och ord. Nog om detta. Tyckte det hela var lite roligt när jag igår bläddrade igenom senaste ELLE och fann detta sammanträffande. Natalie Portman i sin Marc Jacobs och jag min (eller rättare sagt Sandras). Fint va? Önskar jag hade make-up på min bild med, men what a heck!

natalieportmanVSnathaliewillebrand

Förresten har jag fått en grej för rostade solrosfrön, pumpafrön och sesamfrön. I helgen blev det mycket av detta och gärna till Tofus chockladglass. Blir väldigt god kontrast till det lite sötare och kalla. Smälter lite lätt och får härlig knaperhet. För att gör det hela ännu piffigare föreslår jag svarta sesamfrön. Se så fint till lunchen också!

lunch2
Ungsbakad lax 170°
Mangold- & marchesallad
Gula körsbärstomater
Gurka
Adukibönor
Pumpafrön
Vita & svarta sesamfrön
Solrosfrön
Olivolja
Balsamvinäger
Citronpeppar
Vitpeppar

Back to reality! puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh shit vad gott det där såg ut :)

2008-03-11 @ 15:37:43
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: nathalie

it is! pröva!

2008-03-11 @ 17:00:08
Postat av: josefin

åh tofuglass.

2008-03-11 @ 18:00:11
URL: http://sandrajosefin.blogspot.com
Postat av: annika

det där med att ögon visar vem personen är, åh det är så sant. ögon ljuger inte. en gång sa en personen till mig "det syns i dina ögon att du mår bra" och det är ju verkligen sant hur det speglas i ögonen som du säger. utseenden över huvud taget fascinerar mig. ansikten. kroppsspråk. stil. hållning. ögon. allt.

nästa: nola vs nathalie kanske? :P

nu ska jag jag göra lunchlåda nr 2 för dagen haha!

2008-03-11 @ 21:33:02
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: annika

haha det blir quinoa, champinjoner, spenat, broccoli, squash och lite så. eventuellt lax! parmesan, hur gör man med det, ta med ett rivjärn? haha! men hörru, vad är det där bakschemat jag har spanat in? gulligt verkar det vara. i fredags såg jag faktiskt några bakverk. hade ni också så, när du gick där? mysigt!

2008-03-11 @ 22:32:37
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: Sverreeira

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2008-09-25 @ 09:13:57
URL: http://sverreeira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0