Viktor my lover

Gycklare, diamanter, schackspel...
image724
I en värld med allt för mycket tristess kunde jag
inte undgå att ta mitt första polkaskutt idag.
Ja, det s k vårskuttet! Alldeles fabulös känsla.
You should try it too! Gärna två om ni vågar...
Så hoppla.

Vad har jag mer gjort idag,
förutom injutigt den underbar våren?
Jo, jag har pluggat min Fashion Marketing & Managment.
Mycket konstraktfullt och kreativt till den annars så hårda
finansieringen. Underbart med omväxling! Så gissa
om jag vill ha dess små diamanter från ovan?
Viktor & Rolf vårkollektion 2008. Får mig smått att
drömma mig bort i skimrande sagor bland troll,
gnistrande feer, bortsprungna prinsessor och
onda hänsynslösa styvmödrar...
Ville ju så gärna prova ett par när jag sett dessa.
Hittade dock bara pumpsen i mitten (med svart
lack och vit plös) fast i ljusbrunt nappaskinn på NK.
Väldigt vårfräscha och stabila, fast jag var mer sugen
på något avant garde. Typ de med snörning eller
varför inte bollen? Bollen!

Vad händer mer denna marsdag?
Ikväll kl:18.00 ska jag till Street där galan:
"Framtidens Kvinnliga Ledare"
hålls med Jenny Östergren som konferencier.
Tycker hon är lite rolig så det hela blir nog roligt,
samt lite fint mingel fram till 22.00.

Förresten!
Breaking news:
Ni har väl inte missat att H&M köper
Cheap Monday för 564 miljoner krononer
d v s 60 procent i Fabrics aktier?? Då väntas
bara monki och Weekday blir uppköpta eller?

puss.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svårt att ta några vårskutt när jag överhuvudtaget, och då är jag fullt allvarlig, inte kan gå utanför dörren på grund av en av de värsta snöstormar jag varit med om. Vi har så mycket snö att vissa högar på gården är högre än vad jag är. Helt galet!

2008-03-06 @ 15:41:55
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: nathalie

nämen det var inte bra! här e det lovely..

2008-03-09 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0