Fyra kärlekar till salu.

image952

Fyra små skor skulle gå en gång
till marknaden uti världen
Fyra små skor skulle gå en gång
till marknaden uti världen

Vi ska ha roligt, sa skorna de små
Vi ska ha roligt, det kan ni väl förstå

Och åka karusell
Och äta karamell

Och fröjdas hela dagen uti världen

Fyra små klackar skulle gå en gång
till ert lilla hjärta
Fyra små klackar skulle gå en gång
till ert lilla hjärta

Vi är så söta, sa klackarna de små
Vi ska ha fest, det kan ni väl förstå

Och åka karusell
Och äta karamell

Och fröjdas hela dagen hos...


Alla är små favoriter på ett eller annat vis med sina egna fina berättelser.
Jag har på tok för mycket skor.
Så den som letar efter ett par välvårdade små skönheter,
perfekta att dansa runt med i sommaren, ta en titt!

Här är vi, och vi är bara era, alla For Sale och i storlek 37.
image957
image955
Vintage (personlig favorit)
230 SEK

image958image956
Bally NK original (små 37:or)
180 SEK

image953
image954
H&M
90 SEK

image959
Vintage
180 SEK

Intresserad?
Kontakt: Skriv här eller maila: [email protected] så ordnar vi något fint.


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst e det.. man kan sätta sär på det mesta :)

2008-05-20 @ 16:12:43
Postat av: emelie

mm, hon är fin och liksom förtrollande. men vet du, av de bilder jag har sett på dig så tycker jag inte att du är helt olik den där modellen!

2008-05-20 @ 21:22:16
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: nathalie

emilie - åhå det var det snällaste jag hört

2008-05-23 @ 10:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0