1900


Igår fick jag ett fint brev.
Titta.

När jag öppnade det var det dock inte lika kul.
SJ.
Jag trodde det var ett roligt brev.
-
Under skrivtimmarna igår blev jag sugen på något.
Egentligen typ något supersött.
Så gick jag till Seven och hittade tomatsoppa på mugg.
30 kr.
Helt grymt mellis.
Vad gör man om man inte kan konsumera sötsaker i små mängder?
Och nu talar jag inte om vikt, för det har jag aldrig behövt bry mig om,
utan sjukligt abstinensbesvär.
En rökare utan ciggaretter.
Jag en Macaron utan socker.
Ni hajar?
-
På kvällskvisten överraskade jag min grabb med ett restaurangbesök.
Det blev 1900.
Supergott.
Pytte pytte små potioner.
Sill.
Ostar.
Lax.
Mandel.
Mums
-
Det var gårdagen.
puss.

Translation: Yesterday I took my guy to a restaurant called 1900, bought a tomato sop in a cup and got this beautiful envelope unfortunately not from a friend.

Kommentarer
Postat av: jokern

nathalie.. du borde börja klä dig så där snobbigt igen. fan va het du var några år sen :-)

2008-11-28 @ 13:57:34
Postat av: Ludde.

"Jag en Macaron utan socker.

Ni hajar?"



Nej, jag hajar nada. Berätta!

2008-11-28 @ 16:01:25
URL: http://flickr.com/photos/frossen/
Postat av: Ludde.

"Jag en Macaron utan socker.

Ni hajar?"



Nej, jag hajar nada. Berätta!

2008-11-28 @ 16:02:31
URL: http://flickr.com/photos/frossen/
Postat av: kajsa

Du är så söt. Till utseendet till sättet till... allt. Ska vi ha fikadejt i december någongång?

2008-11-28 @ 17:24:43
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: nathalie

Ludde - du skojar lite? macron den sötaste bakelsen i världen, vad vore den utan socker? vad vore ja utan socker? hihi

2008-11-28 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0