kids like kids

Idag gör jag ett inlägg om inspiration.
Inspiration som kan vara så lätt, men ibland så hopplöst.
Ibland vill jag bara ha och ha.
Ibland har jag allt.
Ibland tänker jag: "Äsch, varför slänga dig ut på stan när du faktiskt kan kirrat själv?"

Idag blev en sådan dag, trots att jag vill ha de där stay-upsen som vandrar runt i huvudet.
Anyway, inspiration får jag av att titta på vackra foton av vackra människor.
Därför är LOOKBOOK så himla trevligt.
Min finns här.

Andras kan se ut så här. Idag med utomhus-tema.


Empty Lot


Wonderland


Dance dance


retro clothing for future minds


Rusty Rags


preppy


Shock me like an electric eel


you told me that story about last winter


do da punk fing


queen victoria


I'm knocking on the doors of your hummer hummer


mrs lovett


01


Holidays on the bermuda triangle

En klubbkid på slutet kändes bra, för ikväll då kör vi!
puss.

Translation: To find or not to find the inspiration. I do it on
LOOKBOOK.

Kommentarer
Postat av: [email protected]

väldigt bra inspiration! fick massa idéer till min stil.



jag undrar hur lång du är? :)

2008-11-15 @ 23:29:57
Postat av: nathalie

emma - åh tack, jag är 168 cm lång

2008-11-16 @ 12:16:40
Postat av: Johanna

nr 10 och 11 var skitsnygga!

2008-11-16 @ 14:07:16
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

åh, jag älskade sista bilden! Hon har min drömlugg...lyckas aldrig få till min så...

2008-11-16 @ 15:42:01
URL: http://popfroken.blogspot.com
Postat av: ina

uh så mycket snygga kläder!

2008-11-16 @ 22:26:51
URL: http://winterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0