lördagsplock.

Hej alla!

Kunde ni stå upp idag när ni vaknade? Det kunde jag, typ.
Typ.
Visste ni att det var mitt favoritord på högstadiet?

Jag fick frågan:
- Om du bara fick välja ett ord att säga resten av ditt liv vad skulle det bli?
Då svarade jag:
- Typ.

- Vill du följa med ut ikväll?
- Typ.

- Tycker du att jag är snygg i det här?
- Typ.

- Ska vi äta middag ihop?
- Typ.

- Är du kåt?
-Typ.

- Vill du ha en kaka?
-Typ.

- Älskar du mig?
- Typ.

Ahmen shit det här ordet är ju så bra. Kanske rent av sagt lite genialsikt. hahaa.

Babiliboo. Idag tog rastlösheten över mig.
Då jag hört om en stor ladugård fylld av antikviteter i Qvartinge begav jag mig dit.
On the road inser jag att jag snart är i Sörmland.
Då kom jag att tänka på min sötnos Jonna.

- Hej Jonna. Hur mår du?

Väl där. Stod jag framför en Faluröd gigantisk ladugård med tre våningar.

puderprassel

vackra dam


snurr snurr


denna önskar jag mig i födelsedagspresent, åhå hej Silverado.


ögon cacao fick följa med hem, så fin


får det lov att vara en cocktail?


kanske den ballaste högtalaren?


krukas


min filosofstol i sailstil


kalaskaffe, helt enkelt.


för badrummet? too plastic för mig, men lekfullt.


nu blir det wall street.

puss.

Translation: Today I went antique shopping.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur fint är det inte med gamla burkar? Önskar dock att jag hade mer plats i hemmet att sprida ut dem...

2008-10-05 @ 14:09:04
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: nathalie

frida - jag men jag älskar dem. blir alltid roligare med te då.

2008-10-05 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0