Let's hold hands and fly.

Oh wow vad alla håller på att skriver om vad de ska ha på sig på torsdagsbloggträff.
Det ska verkligen bli superkul att träffa alla fina.
Dock är jag helt annorlunda när det kommer till outfits.
För mig är det en daglig cermoni.
Kort som lång.
Crazy som classic.
Lätt som en omlett versus knivit som en återvändsgränd.

Men allt har sin charm.
Min vän Karolina brukar ofta fråga mig flera dagar innan en stor tillställning vad jag ska ha på mig.
Allra främst när jag har mina big parties - som ofta går under olika teman.
För även om det är jag själv så kan jag lik förbaskat aldrig ge henne ett svar.
Jag vill liksom inte säga på grund av att jag vill helt enkelt inte förstöra det roliga.
När stressen faller över mig ökar pulsen och jag blir som mest kreativ och det hela blir en enda stor tjusning.
Det ska däremot inte vara pressat.
Så vi kan kalla det för positiv stress, vilket ungefär skulle betyda samma sak som att du känner något för den där underbara killen du ska ut på dejt med.
Ni vet ni är så där tokigt kär, och det hettar i kinderna och du facklar lite med blicken och hoppar till när han petar på dig, fast du kan fortfarande bemöta honom med coola fraser och sexy look...
Ja, ersh jag vet inte hur jag förklara det. Typ att jag tycker om färska koncept?

Hur som helst vet jag i alla fall att jag kommer att ha mitt hår - uppsatt, utsläppt, rakt eller lockigt.
Min kropp - i en lyxförpackning eller kanske i en soft sådan.
Min mun - i färg eller mycket tänder.
Själva stassen i sig - kommer fram vid sisådär femsnåret.

Sedan springer jag ner till Svampen och möter er.
Och oj så kul det ska bli!
Men som sagt ingen outfit bestämd.

ps. Ni som gillar min blogg är supersötast om ni röstar här.

Kanske blir det något i den här stilen, vem vet?
pimp myspacepimp myspace
Hittade dessa grymma hos julialapin.


Translation: I never decide what to wear before a big party. I love fresh concepts. So ps. if you like my blog vote here
.


Kommentarer
Postat av: Elena

Äsch ja.

Det blir ju bäst när man int' tänker för mycket!

När man bara slänger på sig grejer





och så.

Ack så fint blir det då!

2008-10-14 @ 10:47:50
URL: http://www.dibadaba.blogspot.com
Postat av: Nadja

Du har just lugnat ner mig lite gällande outften, tack! Hoppas vi ses:)

2008-10-14 @ 13:33:02
URL: http://thencloset.blogg.se/
Postat av: nathalie

elena - ja men verkligen det blir liksom alltid bäst då!



nadja - no worries, vi ska ha kul!

2008-10-14 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0