Bonjour Paris!

Paris är som en vacker LADURÉE-ask.
Allt är perfekt.
Solen kittlar på min näsa.
Boutiquerna är generösa mot mig.
Vinden fläktar mitt hår.
Bögarna på min gata är mer fashion än nån.
Flickornas skratt klingar så fint.
Nu är ögonen trötta.
Men innan ni får se hur dag 1 varit tänkte jag att ni kanske ville veta hur jag bor?

Jag vet, följ med mig hem i Paris:

Titta, i den lilla hallen hänger stora puderborstar på väggen

Det fina röda kinaskåpet i ena sovrummet är Nathalie kär i

I matrummet har det ansikten

I det andra sovrummet bor denna hand, hjälp!

De skönaste rullstolarna bor i vardagsrummet


Det är rätt flott, tydligen MCM Design.

Bisou så länge!

Translation: Take a look at my home in Paris.

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag är inte avundsjuk. inte alls.



KNORR!

2008-09-26 @ 20:49:20
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: nathalie

kajsa - det e för fantastiskt ja lovar kom hit.

2008-09-26 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0