More more more

Vad gör man inte om dagarna i Paris om inte fikar och shoppar med underbara?


Jag provar underbara skor i Marcs butik.


Kris vill att jag provar alla.

När vi sedan är på väg till en park passerar vi visst

Kris frisörsalong Rock Hair.


Sedan en grind var Marc is posing.

Till slut kommer vi fram och vi sätter oss i solen.

Linda i ett sånt fint mönster på sin kavaj.

Vi andra

Kris, Emma och jag,

som trivs fint i mina vita spetstajts.

Tada!

Vi blir snart sugna på en brunch.
Kris visar vägen.

Bloody Mary

Jag och Marc vill också ha

Till slut avslutar vi dagen på typiskt litet café i Marais.


Tom Ford vs Blammo

Translation: In Paris we do shopping, brunch and cafés.


Kommentarer
Postat av: sandra

är du inte hemma än?

2008-10-01 @ 11:52:01
URL: http://niotillfem.devote.se
Postat av: maria

Låter underbart! Jag är hemskt sugen på Paris just nu. Här hemma ösregnar det och blåser som 17.

Fin blogg förresten :) Kram

2008-10-01 @ 12:28:30
URL: http://lechapeau.blogg.se/
Postat av: nathalie

sandra - jo men visst!



maria - det var underbart, jag är dyngsur av regnet!

2008-10-01 @ 16:56:40
Postat av: coco

ha i was just about to say "well this park really reminds me of paris" and then i scrolled downwards and saw - the marais! i love this city endlessly, you managed to make me nostalgic within a second ;)

2008-10-01 @ 21:30:59
URL: http://milkatmidnight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0