Delete.

God morgon,
Det är mycket bilddrama på mig den här veckan.
Ja det blir helt enkelt myckt roligare att hålla på med det än text när man skriver uppsats.
Ja ni vet, man ser nästan ljuset i tunneln, men ändå inte riktigt och nu är det verkligen hög tid för det.
Så vad man vill göra är liksom att bara tycka på delete och lite oskyldigt säga:

- Hoppsan jag vet inte vad som hände...

För att sedan blåsa bort luggen från ögonen som snart klöses röda då man insåg att skiten man skrivit var rätt grymt.

Så varför inte börja dagen med en kopp blåbär, hallon, björnbär och lingon?
Det gjorde jag.
image1001

För att sedan på en promenad hitta denna drömcykel.
Den saknade bara mitt namn nerkladdat i stora rosa bokstäver.image1000

Och sedan skulle jag vilja träffa den här lilla rackarn, innan den blir stor.
Kan man ge en finare present till sin mamma?
Det är alltså inte min mammas ägodel, utan Marios mammas.image999
VOFF

Kommentarer
Postat av: Elena

Hej,
vad kul att du uppdaterar sa flitigt nufortiden!
Lycka till med kandidat skrivandet,
jag haller pa med det ocksa ;)

2008-05-31 @ 19:34:39
URL: http://www.dibadaba.blogspot.com
Postat av: Cecilia/Fashion Affair

Jag vill också hälsa på voffsingen innan han blir för stor ;D SÖÖÖÖÖT

2008-06-01 @ 19:40:08
URL: http://blogg.stureplan.se
Postat av: nathalie

elena - åh vad kul att du läser min blogg

cecila - hehe jag veeeet!

2008-06-02 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0