rosetternas dag.

Idag har jag donat.
Det är med en blandad känsla jag gör det.
Jag är van att alltid ha massa massa massa att göra, men idag när jag vaknade kunde jag inte komma ihåg nått.

Därför tog jag mig friheten att titta på TV - feminsimpepp direktsändning,
springa lite i Hagaparken, gå till Veda Lila (ayurveda), hämta min symaskin
som de servat så fint, shoppa lite fina band på dollys, prepparerat anka till middag
och besök min lilla favorit Framtidsantiken. Den ligger på Surbrunnsgatan 58
och har allt från gamla reklamaffischer, 50-tals ikoner, klockor, hårspännen, väskor
och för er som inte hittat årets solglasögon. Här har de original från 1970-75.
Gå dit sprillans underbara och färgsprakande!

Själv har jag årets, så istället slog jag till på denna lilla skönhet:
bow
à la 10 kr
bow
à la 5 kr/m
bow
röd à la 15 kr/m

bow
Nu ska jag fortsätta laga anka, bonne appetite!

Kommentarer
Postat av: Eivindmiriam

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2009-08-07 @ 08:00:33
URL: http://eivindmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0