bad boys

"bad boys, bad boys. cooome with me, cooome with me. yeah. aha. aha, aha. yeah..."

låten har satt sig på mitt lilla huvud så.

IGÅR
image284
lite av detta

image285
lite av emma

image287
lite av mig

image286
lite av sandra

image288
lite av linda

jag har en kompis. som är så fin. vi har känt varandra i 10 år.
vi är lite som syskon. lika ensvisa. lika barnsliga. det är en tjej.
hon och jag pratat strunt. argumenterar. inte bråkar (som många tror).
har vi någonsin bråkat? helt sjukt. vi analyserar. vi peppar. äter godis.
spelar tv-spel. skriver brev. skrattar. busar. är tysta. vi dricker vin.
hon äter ost. vi är snälla mot varandra.

babbel. babbel.

igår var brilljant! piffig rötjutskväll i vasa. mera på riche. frieri. berns. foxy stass. hej.

image289
min fantastiska ellus dress



Kommentarer
Postat av: sandra

puss. älskar dig.

2007-12-03 @ 17:31:55
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: nati

å jag dig!

2007-12-04 @ 21:49:46
URL: http://ruddy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0