Vilken kändis är jag mest lik?

Idag fick jag den svåra frågan över sms: "Vilken kändis tycker du att du är du mest lik?" Ärligt talat så har jag funderat på den saken ett par gånger, men inte blivit särskilt klok. Därför behöver jag er hjälp. De jag tidigare hört mig vara lik är följande: Katie Holms, Rachel Bilson, Kristin Davis, Victoria Beckham modellen på Modettes framsida av sista numret, Tilde Fröling, Sofia Wistam. Några andra mer otippade: Uma Thurman, Charlotte Gainsburg, Sarah Jessica Parker, ung Mariah Carey, Jennifer Lopez. Det hela är väldigt svårt för man tror sig kanske vara lik någon utseendemässigt, men ens personlighet och hur man för sig avpeglar mer vem man är lik, förutsatt att man har samma grunddrag. Tycker mitt utseende skiftar en del beroende på håret; mörkt/ljust/rött, lugg, kort/långt, utsläppt/uppsatt, rakt/lockigt/naturligt, vardags/fest likadant för sminket och kläderna. hmhm.. Mest karraktäristiskt för mig är nog mitt hår och leende? Men vad vet jag? Ni vet, help me out! Massa förslag är bara kul!

image324
söt, foxy, bus, utstålning, naturlig?


Helst av allt drömmer jag om en Victora Secrets-korsning mellan: Adriana Lima, Isabeli Fontana och Ana Beatriz Barros. Om jag bara kunde sluta med godis och få sån där fin drömhy...

image323

Imorgon är Paint all over and done. Back to Mac. Back to Adobe CS3. Back to life. Kiss kiss.

Min päls är snodd samt mobil. Ge mig Adriana Limas rosa skinnjacka tack.





Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker att du är mest lik carrie. men det fattar man bara om man hänger med dig.
så du fick inte vara med på min lik-en-kändis-lista på min blogg.

2007-12-20 @ 14:36:18
URL: http://niotillfem.tjejsajten.se
Postat av: nath

hihi ja vet!

2007-12-20 @ 16:26:11
URL: http://ruddy.blogg.se
Postat av: Jojo

Adriana Lima på den bilden med rosa jacka..
Återkommer med din perfekta lookalike..
Puss

2007-12-20 @ 22:08:38
Postat av: annika

påsken har varit fin. glad och god. själv? haha ja, rullar är rätta ordet för vad jag gör! :D idag kände jag för lite mer hälsosam mat och massvis med vatten. är så dålig på att dricka det.
usch mardrömmar är hemskt. så otäckt! jag drömmer nästan heller aldrig det, tack och lov. det är bara snälla tankar i mitt huvud! hihi.

2008-03-24 @ 22:27:30
URL: http://werewolf.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0