spets.


ända sen jag var liten har jag tyckt om spets. fast sen fick jag avsmak när jag insåg att det kunde vara porrigt. alltså på ett fult sätt. liksom bara äckligt smaklöst. hur som helst tycks jag och spetsen sakta men säkert hitta tillbaka till varandra. nu bara önskar jag mig den här klänningen. letat och letat och letar!


image22
fearne cotton


förresten en annan roligare sak e att jag ska börja använda mina oanvända marc jacobs. de passar nämligen jättebra med knästrumpor till min svarta klänning. dags att springa lite!
image29


just det om jag vinner i stiletto-run (om jag ens får delta) vill jag fortfarande har den här YSL-klänningen...

image27




... och den här marc jacobs-väskan.

image26








bisous!



Kommentarer
Postat av: Lauritsella

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-11-18 @ 12:35:11
URL: http://lauritsella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0