vin och trevligheter


helgen. helgen var fantastisk. vad vore jag utan mina kära? gud ni e bara för fina. så efter överoptimistisk solning i lördags var det bara inse syrran att köttbullen e bättre än korven och blomkålen e kanske det klockrenaste jag uppfunnit på fyllan. dock instämde inte jocke så det fick bli broccoli, hur kul e det? haha.. anyway den vackra grillningen blev till slut inomhus och jag insåg att jag var tvungen att ha strumpbyxor, så inga bara ben än. dock hade jag inga ljusrosa som önskat, men det fick bli ett par pärlvita som jag själv fann ganska så trevliga (inte för att de e hela längre men iaf). så inomhusmiddagen hos anna blev trevligare och trevligare och.... skumpa skumpa vin vin o vin.. o nappflaska.. efter mycket dans och hoppandes i soffa o säng bar det av till neu. för att inse att halv 2 e ju på tok för tidigt där. oj då sandra va busigt! menthol - ja tackar! berns sågs från en annan "point of view". överraskningen kanske var den bästa på länge. och nu börjar det bli dimmigt.. hur hamnade ja egentligen på hell's kitchen? dont ask, men kul va det, kanske lite för roligt. så nu var man av med den nyinköpta mobilen, igen. suck. börjar bli underhållande? har iaf mitt vanliga nr so no worries, bara det att from nu blir det inga mer mobiler för mig när det vanskas fest. och bra e väl det brev fungerar också rätt bra. så mysigt att få brev så pass att jag faktiskt kanske själv ska skicka ett litet.. trevligast vore ju duvorna, men jag får nog nöja med poststämpeln.. eller jag och jag, utan la personne. kul att det e feminint när personen inte det.. okej im in love. här kommer favoriterna.

image5
anna & sandra

image6
sandy & jag

image7
frida och den fina klänningen

image8
lindis

image9
emma

image10
sigge

image11
filip & jocke

image12
gullanna

image13
busmaja

image15
ja vi har druckit.

image16
hett!

image17
fredde, joke & fridis

image18
puss.

Kommentarer
Postat av: anna

jag bara älskar dej du är mitt socker!! ååh vin å allt runtomkring i all ära men de ska bli så skönt att ta det lite lungt ett tag måste vila mina ögon för sånt nu! du ja och rabarberpaj i veckan. puss

2007-05-07 @ 20:09:39
Postat av: nath

of course my sweetheart, rabarber ja men wowiwiwii puss natti

2007-05-07 @ 23:20:27
URL: http://ruddy.blogg.se
Postat av: sandi

haha jag fattar ingenting med broccolin! du är så weird...

2007-05-10 @ 17:54:18
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Eivindellinor

Very useful information. Thank you!

2009-03-30 @ 08:29:18
URL: http://eivindellinor.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0