Vi kan väl åka linbana eller vinka i fönstret om vi inte orkar?


image797
Om två små gummor i Vasastan som inte har hiss i huset.
Hon som säger detta är 105 år gammal och bor
själv utan hemhjälp eller dylikt. Helt fantastiskt!
Ska vi ha det så? Alla kompisar när vi blir gamla?
Vi kanske kan ha en linbana mellan husen?
Om vi inte kan åka i den själv, kan vi väl skicka över plättar
och nybakat bröd med marmelad på till varandra?
Vore inte det lite mysigt?

Ja, men ja jag ska ha två love-armband och inte ett. Love Cartier.
Som så pasande kanske ni såg vilken fest Chlöe var på därnere?
hihi.

Sugen på denna ikväll:
image798
Strandvägen 17.
Ses vi där?
puss.

och grattis min söta carro!
n515355609_442422_9023


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm...håller med om att det känns fel! Visst de höjer ju priset på lösnumret men jag tycker gott att de kan bjuda sina prenumeranter på sina presenter....hur mycket kan det eg kosta dem?

och så måste du ju hälsa carro att hon var hemskt söt på bilden:)

kramar

2008-04-17 @ 21:03:06
Postat av: nathalie

ja det ska jag göra!

2008-04-18 @ 09:12:46
Postat av: Leia

hihi....ja dina förklaringar kan nog stämma....jag vill ju alltid överallt:) fast jag tror nog att det är en gammal dansskada också....

å snygg hatt!!!!:)
kram

Postat av: Samuelida

It is the coolest site,keep so!

2008-10-27 @ 12:03:30
URL: http://samuelida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0