söndagsvideo.

I slutet av denna fantiska sommar blev det höst.
Hux flux.
Löven raspade under kängorna och vinden slikade en kall längs med ryggraden.
Och på toppen av detta skulle mina bästa kompisar bege sig till Paris.
Linda och Emma, så heter de.

Vi hade en slags bye-bye lunch.
Jag tyckte inte det var lika jobbigt som en av oss.
Hon grät.
En hel del.
Till slut började hon hulka sig tårarna förvandlades till floder av krokodiltårar.
Jag kunde inte begripa, jag såg det så positivt.
Jag minns att jag tänkte: "Jag kommer ju och hälsar på min favoriter! Ingen idé att vara ledsen!"

Fast nu har månaderna gått och jag har ändrat mig.
Fasiken vad jag saknar er.
Man behöver verkligen vänner i vardagen.
Känns så himla tomt utan er.
Jag har typ gått och blivit deprimerad på kuppen, men nu börjar nedräkningen - eller hur!

Trillade över mina iMovies och en försenad video idag, när jag av misstag klickade fel.
Jag vill minnas att jag gjorde den efter din födelsedag Linda med temat: "Födelsedagar och kärlek".
Så här blev resultatet, oredigerat.
En kolossal blandning av oss tjejer under åren 2000-2007.
Gosh vad jag saknar.



Oj abrupt slut!
Haha.
puss.

Translation: This video was done with "birthdays and love" as theme, between 2000 and 2007, with no edits (evidently).

Kommentarer
Postat av: linnea

Jag tycker det var jättefint! Åh.

2008-12-15 @ 12:58:07
Postat av: Linnéa och Jennifer

rolig film:D och den svarta klänningen i början var himla fin alltså!:)

2008-12-15 @ 17:53:01
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅ älskling va ja saknar dig!! blev helt varm när ja såg filmen me alla mysiga bilder, saknar er alla såå! vore supermysigt om vi kunde ha en liten pre christmas lunch den 23e!

bisous ma cherie

2008-12-17 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0