Tyskland is the place

Det här är inte sant, eller jo det är det! Vet ni vad som hänt?
Jo, förutom att jag är en lycklig ägare till en Luella kuvertväska så har jag hittat en skinnjacka.
Den är nästan identisk min som blev snodd i fjol på Chinateatern. Någon som sett den?
Den nya sitter i alla fall som smäck! Och det komiska är att jag, även den, fann på Zak Second Hand.
De kan sina grejer. Åker tydligen ner till Tyskland och köper hem sakerna.
Så för alla er som fortfarande drömmer om den perfekta skinnjackan och inte vill ha en som alla andra.
Tyskland is the place!

Eh voilà!
image715
image716
image717
Så till alla er som missade outleten dont worry den finns kvar nästa vecka!
Alltså om man är into labels...

Dagens outfit bl a nyinköpta halsbandet gjorde premiär, åhå vilken dag!
image719

Ungefär så här (mitten) ser den nya skinnjackan ut, fast inte mörkgrön (tyvärr) utan svart som en panter. Sörjer fortfarande, men nu fick jag lite plåtser på såren.
image710
Emma, jag & Lollo

Lalala Luella... nu måste jag sätta igång med klänningen.. bisous!

Kommentarer
Postat av: annika

va, bor du på frejgatan? min farmor och framfar äger nämligen en lägenhet där. en dag hamnar även jag där kanske, då blir vi grannar :D vasastan är definitvt mitt andra hem! haha. jo det har du rätt i. faktum är att du ska få bli den första att hamna på min länklista..

men nu ..har jag kläddilemma så in i norden! och dessutom bråttom! hoppas du får en bra kväll raring

2008-02-29 @ 19:10:10
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: annika

btw. din luella-väska ser ut som en sån där liten väska som man fick när man köpte barbie förut du vet? åh så fantastiskt fin!

2008-02-29 @ 19:12:24
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: Emma!

Ja!
Luella! Dunderfin väska!

2008-02-29 @ 23:09:12
URL: http://pearldiver.blogg.se
Postat av: Micke

Är det jackan på bilden? Den är isf riktigt snygg. Lika snygg kände man sig inatt, även om man förmodligen var lika smidig som en vägg.

2008-03-01 @ 09:47:08
URL: http://ungman.blogspot.com
Postat av: Elin

ja, men jag har ju slutat köpa dyra brillor, klockar och dyl. Försöker komma ifrån det där. Sist jag köpte glasögon var i Italien, dyra men snygga, men det är också mitt sista dyra par. Tyvärr. Jag sparar pengar till resor.

Åh, men.. suget kommer säkert ta mig till akt som ny ägare.

Ha ha...

Skitsnygga...

2008-03-01 @ 15:05:09
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: nathalie

annika - ja väskan e ren definition av kuvert-väska à la barbie! som en dröm

micke - inte den jackan, men som sagt identiskt whii

elin - köp dem! ett år gamla så billigare.. hihi

2008-03-02 @ 19:16:40
Postat av: nathalie

elin - tackar!

2008-03-02 @ 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0