nu kör vi

Idag blir en tuff dag. Därför bjuder jag på en sammanfattning av gårdagens helg.


Dagens konst: Mitt parkettgolv.

image384


Veckans lycka: Filmen från Sandy.

Veckans köp: Lila batiktrikå! (Upp inom kort!)

Veckans mys: Middagen med tjejerna.

Veckans vad håller folk på med: Inbrott i mammas villa.

Helgens outfit:



Nu längtar jag bara så att det knakar! Allt, precis allt ska ordna sig. Jag ska få alla program till min datorn. Jag ska ominstallera och jag ska fixa skrivare. Kamera också. Fuktkräm. Maxa tentor och arbeten. De ni! Låter bra va? Puss


Kommentarer
Postat av: Micke

Jadu, att folk orkar sno saker från andra har jag aldrig fattat.

Nu ska jag ha en äkta slapparhelg med mjukisbrallor och kaffekoppen i högsta hugg. Snart måndag igen.

2008-01-12 @ 09:23:12
URL: http://ungman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0