ida sjöstedt.

Idag bryter jag på amerikanskfranska, bland vänner.
Många rullande R...
Kul grej eller lustig?
Igår trodde min frisör att jag var för Peru (?), vilket onekligen att tänka på Adriana Lima. haha
Hur som helst var jag rastlös igår.
Därför tog jag mig sedan åter ner på stan, eller rättare sagt ner till Riche och Ida Sjöstedts installtionvisning i lilla baren.
Det var fiiint.
Det var rrroooligt.
Riche var Ida Sjöstedt för en kväll.
MEN
Sångaren var nog absolut mest fantastisk.



Ses ikväll på Carin Wester!
puss.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, jag hade så gärna velat se Ida Sjöstedts installation!

2008-07-02 @ 22:52:18
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: nathalie

sassy - den var fin, men finast var live-musiken

2008-07-04 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0