rosa grönt vitt svart poff pang

image713image714image716
1. Inspiration 2. Bexx 3. Moi

Igår hade Lollo dekadent inflyttningsdrink (22.00-05.00!) i hennes pamp pamp lägenhet.
Innan vi damer begav oss dit hade vi lite hang out hos mig.
Mina underbar damer ploppade in en efter en med Carro i täten.
Emma med lite chokladpraliner och den berömda(!?!) muslin från Gateau.
Söt som en nyponros!
Linda, galenpannan, kommer med sina högsta Marc Jacobs trots sönder vad heter det ledband(?). Något med vristen liksom poff sönder. Helt enkelt galet!
Men jag antar att det är priset vi betalar?
Karolina, som så passande varit på 80 årskalas alldeles intill, trillade också in.
Piffigt och chattning och sminkning.
Sist men inte minst kommer Bea, med smirnoff black, vin och kanske de mest otippande: ostron!
Mumma.
Temat på vår present var Bryssel.
Jag, Carro och Lollo bodde nämligen en kort tid i Bryssel våren 2002.
En galen period med hetsiga inklämda 24-hour franskaplugg, shopping och dekandent festande.
Vad passade inte bättre än boken: Brussels interior, kaggig porslins svan (sjukt internt) och en skiva fylld med massa bilder och filmer från Bryssel, studentbilder etc?
Tror bestämt inte att det kunde ha blivit bättre!
Medan vi letade bilder trillade vi över porrfesten som Gigi och Katten under gymnasietiden.
Tror ni vi garva ihjäl oss eller?
Måste bara visa (sorry):

image711
Carro, Karolina och jag på väg till färjan... Oh yeah vad gillar ni den outfiten?

Sen skrattade vi faktiskt nästan ihjäl oss så vi beslöt oss, för att vi ens skulle komma härifrån, att det bästa
var att beställa taxin.
105.9. <taxichauffören bara: Det här lyssnar ni ju ändå alltid på. Say what?!?
Presenterna blev jätteuppskattade och Lollo uppdaterade precis mig att hon sovit med porslins ankan.
Omsorg kallas det.
Tata!
Självklart hade Lollo den grymmaste walk-in-closet.
Så massa closet-bilder på den!
Till slut var vi tvungna att gå tillbaka till drinkrummet. De började ju undra.
Lite poff pang sen ut.
Men roligast innan, som alltid!
Väntar på bilderna så lite mobilbilder tills vidare.
XS daalings!
image720image717image718
4. "Hotell-badrum" 5. Bea in da closet 6. Me n Carro

Kommentarer
Postat av: annika

tack vad gullig du är. helgen har varit toppen. känns som att den i största del har varit fylld av bakfylla i och för sig. men men. haha. jag hade roligt. lustigt att du bor där. min vän bor också på frejgatan, mellan tulegatan och roslagsgatan och jag gick i skola där. så under tre år vandrade jag fram och tillbaka på de där gatorna hihi.

hur har din helg varit? gjorde väskan succé?

2008-03-02 @ 21:24:35
URL: http://werewolf.webblogg.se
Postat av: FASHIONPICS

FIN KLÄNNING

2008-03-05 @ 12:54:00
URL: http://fashionpics.blogg.se
Postat av: Lauritsmathilda

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2008-10-28 @ 10:07:26
URL: http://lauritsmathilda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0