dans le rouge.

Igår fyllde som sagt Karolina år.
När hon fyller år är det hon som är dagens stjärna.
Därför fick hon bestämma precis hela kvällen.


Jag pussar på födelsedagsbarnet

När taxin stannar är vi plötsligt i gamla stan.
Det är klart att vi ska till Le Rouge för att dricka drinkar.


Som var livsfarliga


Carro söt

Karro, jag och jonas, oops!

Jag älskar det röda

Och mina silverpumps

Även Karolinas klänning, som hon fick i present av oss!

dragkedjan


Kickan har de vackraste ögon med bruna prickar i, titta!

Efter burrrött blev det nya ljusa Lydmar.
Som var fantastiskt.
Det fanns ingen bar utan bara tjusiga servitörer i sin egna stilar som man beställde av.
Man satt i något som var en blandning av ett vardagsrum, bibliotek och salong, fast liksom allt i ett.
Helt enkelt mitt nya hängställe!

Mitt skinnfodral, stjärnhalsband och silverarmband var kvällens outfit utöver silver pumpsen

Och väskan,


som gillar marmor lika mycket som jag.

Tillslut hamnade vi på en privatfest på Village.
En utspårad herrmiddag tror jag man kan kalla det för.

Här hänge vi med en glad Bea och Ihab.


Hej då!

Translation: Last night it was Karolina's birthday so we did some party.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hot stuff! Skinnfodralet är skitsnyggt, jag vill oxå ha:)



Jag skaffade mig faktiskt nyss en flickr och laddade upp alla rakt up och ned så det finns lite crappy tagna bilder med. Men men, namet är Nadjii så det är bara att gå in och ta för dig;)



Kram

2008-10-19 @ 20:30:36
URL: http://thencloset.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nathalie! Fina flicka! Du skulle göra mig så otroligt glad om du kunde skriva en tjusig liten parisguide. Typ var man kan hitta Freep's Star Paris och allt annat fint. Une petite guide parisienne? Åh det vore verkligen underbart, du är nämligen svenska fransyskan nummer ett!

2008-10-19 @ 21:08:01
Postat av: nathalie

nadja - köp det! kommer så att låna dessa bilder. galet fina.



lisa - oj ja, jag kan försöka. är inte expert men en miniguide kanske jag kan åstadkomma!



2008-10-20 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0