sunny sunday.

Idag är det vår i luften.
Helt fantastiskt!
Efter en galen helg med allt möjligt knas känner jag och Kattis oss ordagrant trasiga.

Det fick bli brunch i Soho på Café Gitane.

Ja, det går att fika ute idag.

Det jobbar fasligt snygga fransosliknande killar här, så jag tog bara vad de föreslog rakt av.

Dagens soppa, lemonad och en latte

Det är härligt småkitschigt här.

Med farmorslampor, sockerbitar och dammiga platsblommor (utan damm).


Toaletten

Just det på vägen dit blev jag fotad av style.com
Självklart var man osminkad...

Jag tycker jag ser ut som den här affischen idag, hjälplös.

Sedan hämtade jag upp min tvätt på en våg

$8

Nu ska jag snart ner på stan igen, fast inte i klackar denna gång!
puss.

Translation: Since I'm a total mess today I thought Café Gitane be a great idea, and it was. Crazy enough style.com took a photo of me.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gah!! Ska du säga som få leva i drömmarnas stad NY! Hur länge stannar du?

2009-02-01 @ 23:02:29
URL: http://dummieanddephie.blogg.se/
Postat av: nathalie

stephanie - ett år förhoppningvis!

2009-02-02 @ 05:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0