american football party.

Allt är inte superglassigt här i New York, vilket jag älskar.
Igår mötte Pittsburgh och Arizona varandra i en helt galet spännande match (även om jag inte är såå insatt så faktiskt).
Ellis slog därför två flugor i en smäll och arrangerade sitt födelsedagskalas i samband med matchen i bakgrunden.

Själva anledningen varför jag var här är Barbro.
Barbro är som en extramamma här i den stora staden.
Ni kanske minns att jag berättade om BBB och FEOY förra sommaren?
Om inte så kan ni läsa om det här.

Nu tillbaka till kvällen

jag gav blommor till födelsedagsbarnet

titta man tog mat direkt ur burkarna, jag gilla!

jag lärde känna en söt tjej

anna och hon pluggar också här i new york, fast till jurist

senare under kvällen gick vi bananas på desserten

american pecan pie

och annat gott plock

lite girl power

här är ellis pappa bill (första amerikanska svarta politkern)

vad sägs om lite

cheese?

en så rar bild (Barbro till höger)

Translation: Last night was very American.

Kommentarer
Postat av: Passepartout

vilka fina blommor, och vad gott allt såg ut!

2009-02-03 @ 08:39:43
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Cecilie Askov

I love the photo of the flowers. They (and roses) are my favourites!

It's crazy how amazing your blog has become in only a couple of weeks! Congrats!



Looking forward to more crazy party pictures :D



all the best



C

2009-02-03 @ 12:56:49
URL: http://bakerby.blogspot.com
Postat av: nathalie

passepartout - tack



cecilie askov - oh thanx a lot, moving to new york with a new camera is the thing i guess!

2009-02-03 @ 16:59:31
Postat av: Hanny

Hey rudy !

Tack för en underbart fin blogg, du öppnar fönsterna till en värld i n.y som är så långt ifrån här. DU är superfin och bilderna är otroligt härliga!

you're awsome!

2009-02-03 @ 21:29:42
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0