GOLDEN MY NECK

Okej, jag har alltid haft en passion för vackra smycken.
Gärna äkta, med fina små detaljer.
Stenar eller gravyr.
Förutom mitt livslånga sötbegär så har jag juvelfrossat.
Idag köpte jag dessa.

N som i Nathalie


The key to my heart


Stenen


Halsbanden kommer från wink på Sping st,
där hela världens modeller inte annat än tycks springa gatan varm dagarna innan modeveckan.
Tusan varför blev man inte en decimenter längre?

Det finaste när jag shoppade var inte bara att fem procent gick till välgörenhet,
utan att jag fick välja.
Jag valde: "Children's Museum of Art".
Armbandet köpte jag på mink på Moon St.
En japansk designer Tomoko Igarashi.
That's all for now!

Translation: Today I invested in gold. I'm madly in love with them all.


Kommentarer
Postat av: julia.

vilka fina smycken!

2009-02-07 @ 08:40:19
URL: http://julia.blogg.se/
Postat av: Frida

dom va fin fina, spec den med n:et..

saknar dig här i sthlm

kraam

2009-02-07 @ 12:18:35
Postat av: the fonz

du hedgar för en kommande inflation ser jag!

2009-02-07 @ 12:57:18
Postat av: nathalie

the fonz - haha precis så snacket gick här igår!



frida - tack raring, jag älskar det



julia - det bästa kapen än så länge!

2009-02-07 @ 14:37:24
Postat av: Sabina

Åh små fina detaljer gör så mycket!

2009-02-07 @ 16:08:08
URL: http://osoloko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0