soho.

Ni får ursäkta för mina katastrofala mobilfoton i förra inlägget.
Därför kutade jag upp och hämtade min kamera.

Destinationer i eftermiddag låg i Soho, det vill säga utanför dörren.

Mulberry St


fint

Mott St


Only hearts
fantastiska underkläder, drömska dagböcker och en kollektion smycken som jag måste få kalla it.

Vidare på gatan fanns färgglada cyklar lite här och var.
Funderar på att köpa en.


Ett underbart café bor här.

Epistrophy

Mint
helt galet fina kreationer.


Funderar på att köpa denna, kjolen var för stor.

och den här kappan.

Märkligt nog har handgjorda guldsmycken blivit min passion här.
Smått galet.

Resurrection
en grym affär.

Något dyrt, men här kan du hitta vintage-kap à la Chanel endast ett exemplar.
Galnaste grejen hände när jag var här inne.
Stor svart "pimp" bil och massa vakter surrar plötsligt runt utanför butiken.
Butiksbiträden går och kollar för att se vad som föresegår.
Då flikar en kvinna in: "Oh it's Madonna and her daughter shopping".
Oh my, jag ser dem hoppan in bilen.
Crazy.

Houston St



Lafayette st



Vem skulle inte vilja bo här?
Det vill i alla fall jag.

Elizabeth st
Finaste affären på min gata är Lyell.
Här tog mina batteri slut så bilder en annan gång.

Nu ska jag piffa till mig för tydligen en grandios New York-fest.
Amerikansk fotboll.
Pittsburgh vs Arizona.
Det är burger och öl på menyn och dresscode: casual.
Soft som bara den säger jag.

Translation: Shopping in Soho and I saw Madonna.

Kommentarer
Postat av: Passepartout

jättefina bilder, och det ser väldigt mysigt ut, det du visar.

2009-02-02 @ 10:05:57
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: sandra

åh vad jag längtar tills jag hälsar på!

2009-02-02 @ 10:21:21
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: Frida

Verkar inte alls dumt, njut njut njut!

2009-02-02 @ 15:46:28
URL: http://fashionvision.blogg.se/
Postat av: nathalie

passepartout - det är det!



sandra - ja kom kom kom nu!



frida - whii sitter på världens mysigaste fik just nu

2009-02-03 @ 02:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0