BREAKFAST AT TIFFANY'S



- Bon soir!

Ikväll är jag superhungrig och förmår mig bara inte att laga mat själv.
För man gör inte sånt här.
Antingen order man upp eller går man ner på kvartershaket.
Eftersom området jag bor i kryllar av sånna här supersmå mysiga ställen blir valet inte så svårt.
Det tråkiga däremot är att jag skulle gått på en spelning ikväll, men ställde in.
Min hals retar gallfeber på mig och jag har hosta som gör att halva gatan vill ta skydd.
Därav min lite sega uppdatering.
Men hold on, jag är snart i toppform mina vänner!
Det bästa med Prince St. Café är att det serverar frukost dyngnet runt.
Så jag slog mig ner här (sittandes här fortfarande).
Beställde en healthy breakfast, som består av en underbar fruktskål, omlett och nej inte det ni ser i slutet även inte kaffen.
Fast what the heck?
Jag firar ju mitt betyg, vilket will go on forever tills jag är mätt på mig själv.



Just det, oops, snodde med mig Kattis fancy armband som hon fick av en dejt (!).
Ville bara visa upp det här.
Snacka om att jag ska ha ett sånt!


puss.

Translation: I love Prince St. Café because they serve breakfast 24 hours per day.

Kommentarer
Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Åh vad mysigt det ser ut. Krya på dig!

2009-01-30 @ 07:45:03
URL: http://mimostyle.webblogg.se/
Postat av: Passepartout

hoppas hostan går över. Mysiga bilder.

2009-01-30 @ 09:27:53
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: nathalie

mimo - ja det e supermysigt fika



passapartout - tack

2009-01-31 @ 00:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0