think pink


marc by marc jacobs


mitt smyckeskrin


min 5-årsdagbok


Min tredje roommate Allison stormade precis in i lägenheten och bokstavligen kastade ut mig från hennes rum.

"I had the worst flight ever! Give me my bed! Sorry I'm normally not this rude!"

Efter att hon dragit undan hennes svarta Mac, under min vita, snott laddaren jag använder och beställt upp mat,
som för övrigt nu ringer på dörren, börjar hon städa i köket samtidigt som hon står i någon telefonkö som hon har på högtalare. Haha det här blir toppen!

Så där ja nu ska jag ut och springa.

puss.

Translation: I just had my first experience of my third roommate Allison who just came back from LA.

Kommentarer
Postat av: lisa

sjukt fina marc!

2009-01-21 @ 19:48:45
Postat av: nathalie

lisa - ja de e supersköna!

2009-01-23 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0