I DID NOT FUCK KLEERUP

Jag tycker Ida Pyk hade den klockrenaste outfitten på ELLE-galan.
Får onekligen en skön Batman-känsla med hög humornivå.



Övriga som jag gillade var

Paula Björk, hon är helt enkelt alltid snygg.
Bianca Wahlgren, rostfärgad klänning är hett.
Sandra Backlund, klänningen är gudomlig likaså håret.
Elenore Nygårds, älskade rosetten på klänningen med frisyr.
Karolina Skande, pärlorna.
Erik Zetterberg, blå kittade detaljer bli stilrent.
Caroline Winberg, jag skulle kunna äta upp klänningen.

Foton: modette

Translation: My favorite outfits at the Swedish Elle party.

Kommentarer
Postat av: millis

Ja Sandras klänning var fantastiskt, bianca var hur fin som helst, men tyckte även att Ebba von Sydow var het!

2009-01-19 @ 21:48:05
URL: http://corichards.blogspot.com/
Postat av: nathalie

millis - jag tycker ebba var överkittad. fin men jag gillade dessa

2009-01-20 @ 04:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0