YOU KNOW I'M NO GOOD


Igår var det middag och fest som gällde.
Först tog vi oss ner till Lower East och hittade denna restaurang thor.

Inredningen var snygg, men inte nödvändigtvis min smak.

Kristallkronorna gigantiska, smått orolig att de skulle ramla ner under middagen.

Jennifer kom


Kattis och Spencer (vår Marc Jacobs guru)


Efterrätten var gudomlig

Jag och Kattis, roar!

Handfaten var finast på stället

Kattis var spexig!


På vägen ut


Jag kunde bara inte låt bli, kom igen helt galet

Vidare till 1Oak.
Där träffade vi så klart hela Sverige-gänget.

Malin och Gustaf, som också varit på middagen innan


Maud med vänner


Nisse var finklädd tycker jag

Fluga är fortfarande fint


This is the end my friends.

XOXO

Translation: Last night at thor and 1oak, great night!

Kommentarer
Postat av: josfine

haha niiice! vilken kväll

2009-02-01 @ 04:23:23
Postat av: sandra

nathalie! glöm inte lite annorlunda ställen som Trash, Annex, Elizabeth, Pravda, Ruff Clubb, Habana, Chloe och sist men inte minst Williamsburg!

kram

2009-02-01 @ 15:57:06
URL: http://metrobloggen.se/niotillfem
Postat av: nathalie

sandra - of course my darling!!

2009-02-02 @ 05:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0